sjuk

sov inte mycket inatt. Halsen värkte och febern kokade i mig. Ändå lyckas jag ta mig till jobbet för på vårat jobb får man ju inte vara sjuk. Vid ett gav jag upp ringde sjukhuset och var till en läkare. Öroninflamation halsfluss och 39 graders feber var resultatet. så nu blir man hemma några dagar och ska bara samla krafter. Har sovit i soffan och svettsats som en gris, orkade diska en tallrik och steka en hamburgare som jag faktiskt fick i mig annars är det mest isbitar som smakar bäst. Hatar att va sjuk men läkaren sa att jag borde känna skillnad redan imorgon så har väl en mysig natt framför mig med inte allt för mycket sömn skulle jag tro.

måste vila lite nu

Kommentarer
Julia säger:

snutt, ska jag komma och ta hand om dig imorgon?

2010-06-29 | 22:58:30
Bloggadress: http://burklesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback