dagen innan fredagen

idag har jobbet bestått av jobb, efter jobbet blev det solning laga mat, raka benen, duscha platta håret och packa lite. imorgon drar vi ju till uppsala efter jobbet och det ska bli såå kul. vet inte riktigt vqd vi ska göra men vi ska väl bara glida runt och se allmänt cooa ut som vi brukar. ser dock fram emot lördagen och massagen väldigt mycket för nu är min rygg väldigt stel och öm efter inflamationen.

sitter och vilar under filten och doftar vanlij mums mums

jag tackar mina vänner för att de ger mig såå mycket energi, mår så bra nu. har dock haft lite absitens efter gymmet idag eftersom jag inte kommer dit förrens tidigast söndag menmen får köra destu hårdare nästa vecka.

Take me baby or leave me



saknar dig Astin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback