en värmlands pöjk han kan

tjoho kära blogg

idag har jag jobbat som en gris på jobbet. chefen har varit hos vår grossist i borås under helgen och hittat massa massa fint så nu måste allt koma iordning. har under dagen bara gått och väntat på att jag ska få åka till gymmet med jullan. och idag var det underbart förutom stackaren som snubbla på springbandet brevid mig och slängde sig efter stoppknappen., då fick fröken thyberg bita sig hårt i läppen för att inte skratta. tyckte så synd om honom. annars har vi fixat lite mer inbjudningar och jag börjar känna lite ångest över att vi har bjudit så många, men de blir nog kalasbra i slutändan.

inatt blev det inte många timmars sömn så får ta igen det imorgon när jag är leeeedig. ska fika med mia och Lowa baka en kaka till julias jobb och mysa med tjejerna och sen såklart gymmet och spana på skalman.

nu blir det lite sällskap och sen en välbehövlig kall dusch.


ryggen mår skapligt idag, är dock lite blå här och där men bra det blir de.

för övrigt så leder luleå serien igen.



Kommentarer
Julia säger:

Först kommer mjölk

2010-10-11 | 22:26:19
Bloggadress: http://burklesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback