jag ska sakna dig imorgon

första dagen på jobbet avklarat efter sjukskrivningen, fick som straff för att jag har varit sjukskriven ha med mig en praktikant hela veckan. Ser ju dock möjligheter i att slippa diska snitta blommor och tvätta fönster i en vecka så mig gör det inget. Imorgon är jag dock ledig och de ska bli sååå gött.

käkade mat med thomsen efter jobbet och sen åkte vi hem till henne med Linnea och tog oss en kopp te och pratade om livet. och nu har ja suttit och spelat piano och sjungit tills grannen drog igång disco inne hos han. tror dock att de va för att de va lite trötta på mitt skrikande men ändå. snart flyttar ja så de gör ju inget.

vet inte riktigt vad ja ska hitta på imorgon kanske borde packa lite och börja rensa allt som man har samlat på mig.

har känt ett tag att jag behöver en förändring, funderar starkt på att klippa mig rasande kort och få till en snygg frisyr. vad sägs om de? kanske bli lite blond igen då också eller rött. något måste hända med håret i alla fall piss trött på de nu. imorgon ska ja också äntligen till gymmet igen. riktigt gött att det är igång. det är en bra förändring.

nu blir det snart lite sällskap

ska nog sjunga en till låt för grannen så han får öka ljudet på sin sämsta låt som han spelar mohahah

kommer inte på något mer att skriva för tillfället



haha hjälp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback