söndag

sååååå va de redan söndag kväll. första dagen idag utan värk i min rygg. det har varit riktigt gött att slippa ha ont.
I fredags va vi på sexparty hos Janina, alla tjejer. Riktigt kul och många skratt. Lördagen spenderade jag och Julia ute i skogen och stod på kontroll på en tramp. skönt att det var så bra väder och träffa massa folk.
På kvällen hade vi drinkafton hos Thomsen också riktigt kul och sen bar det av till mastis. Riktigt mycket folk ute och som vanligt kul att traska runt och tjöta. Dansade dock inte på hela kvällen.

idag har jag städat här hemma. Pappa kom hit och vi åkte tillsammans med Julia och hennes mamma och Leif och kollade på våran nya lägenhet och mätte och tänkte. De kommer bli bra de där.

Lite ångest nu bara över hur ALLA ska få plats på nyårsfesten får spana lite på lokaler ändå ifall. Annars så löser vi de också och de kommer bli kanon.

Ikväll blev det en promenad med gurra och julia och nu ska ja bara mysa ner mig i soffan under en filt med en kopp te. Ska ta mig en stund vid pianot också innan det blir för sent, men får ju inte störa grannarna för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback