tupplur i hallen

idag har jag varit ledig. började dagen med att få mina naglar fixade så nu är de så fiiina igen. Sen blev det gymmet med julia och jag kan rekomendera en sak. gå aldrig till gymmet om du bara har ätit två ägg på hela dagen. körde på riktigt hårt på gymmet och de va såååå gött orkade massor tills jag skulle stretcha och märker att jag börjar se svart och jag börjar skaka. tog mig hem och sedan minns ja inte så mycket mer. svimmade tydligen i hallen och låg där i ca:15-20 minuter. men men med lite mat i magen så mår ja på topp igen.

har handlat mat med min blivande sambo nu och dags för soffa och vila. tror min kropp behöver de.

om jag vore arbetslös hade jag flyttat in på gymmet älskar de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback