uppsala

Nu kära vänner har jag gjort mitt på jobbet för den här veckan. Gasade hem i en rolig fart och nu sitter ja och väntar på att julia ska bli klar så vi kan åka. Uppsala blir det hela helgen, vet inte riktigt vad som händer en de märks.


För övrigt så blir ja förbannad på att tanter i 50 års åldern och uppåt säger att nejlika är en begravningsblomma och försöker prata ner mig som florist. NI KAN INTE BÄTTRE ÄN MIG!!. Idioter. Nejlikan är en blomma som man förr hade mycket i brudbuketter och nu väldigt mycket i inredingstidningar. en kort period använde man den mycket till begravning. Men tänk att dessa kärringar alltid ska försöka och visa på att de är bättre än mig och kan mer än mig bara för att jag ser ung och dum ut. Idag fick ja förklara för en kund att jag faktiskt jobbat som florist till och från i 7 år, och att jag har tre års utbildning som florist så jag kan nog mitt. Min kollega stod bakom och nicka och log.
Kärringar tar min energi, män i samma ålder ger mig energi bara för att de e så jävla roliga att sälja till!

Jahapp

en sväng på pianot innan avfärd bye bye



hmmm ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback