inbjudning

idag vaknade jag klockan tolv efter nästan 13 timmars sömn. skönt att sova så kroppen läker lite på mig. ryggen gör ont så det är tur att jag har lite antibiotika att stoppa i mig. julia slutade tidigt så vi har gjort klart alla inbjudningar till bröllopet tänkte jag skriva men nyår menar jag ju. och efter det så tog vi oss en biltur på över 2 timmar och delade ut dessa. förvånansvärt vad alla som är arbetslösa blir glada när man kommer och hälsar på och tjötar några minuter. trevligt trevligt de där. sen skulle jag hem och vila men då fick julia pannkaksgäster så då fick jag rulla till henne igen och steka pannkakor.. vackra blåa pannkakor mums mums va de. började se smala sussi men längtade hem till mina starka panodil för ryggen.
så nu sitter jag och spelar piano och njuter.

en kopp te

ett dåligt program på tv

en varm säng att senare lägga sig i

skönt skönt


vi var lata idag och skippade gymmet men imorgon bär det av igen. nu sjuttsingen ska de bli ändrig, även om jag bara kan köra i stort sett ben och mage så är det alltid något. aramar och axlar får vänta lite tills de är hela igen.






Kommentarer
Julia säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA NEEEJ våran kärlek får inte komma ut Louise!

2010-09-29 | 17:18:12
Bloggadress: http://burklesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback