kiropraktor

idag har jag jobbat, sen åkte ja till kiropraktorn som min chef hade fixat åt mig och han knäckte rätt 7 ryggkotor som låg fel, så nu kan jag stå rak i ryggen utan att spänna en massa muskler i onödan. lite öm, men ligger raklång på spikmattan i soffan nu så kommer jag vara som en ny människa imorgon. annars så ligger min kära lägenhet ute på blocket nu, blir spännande och se hur det kommer att gå.

mys med astin och julia sen framför idol. sen en promenad till elin och hämtat en klänning som ja ska ha på lördag då mamma och pappa ska ha sitt kala. och nu är äntligen presenten klar också och de blev sååååå bra =) riktigt nöjd.

nu ska ja vila lite till här på mattan och sen blir de sängen

byebye



sovrummet



vardagsrummet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback