ledig mysdag

idag har jag mest bara myst runt. började med att plocka lite här hemma och sen en sväng på stan, var in till expert och klagade över min telefon och fick svaret att gå hem och själv installera en ny mjukvara i mobilen och de funkade kanon. så nu har jag den vanliga mobilen igen.
var iväg på massage som va så underbart skönt. hon fick verkligen loss de mesta knutarna jag hade och axlarna sjönk på en gång. så nu mår jag riktigt mycket bättre. imorgon väntas även kiropraktor så nu borde de verkligen bli ordning på ryggen.

sen iväg på storfika hos mia johan och Lowa. åh ja älskar verkligen den ungen hon e så underbart mysig så de finns inte. och hon börjar bli så stor tösabiten.

åkte hem och plockade ordning massor i lägenheten så fick lite kort på köket sovrummet och badrummet. så imorgon blir de väl att plocka ordning på vardagsrummet och hallen så alla rum kommer upp på blocket. känns både lite tråkigt men ändå mest kul. den är så fin den nya lägenheten och det kommer bli så bra så de finns inte. har rensat och slängt över 9 soppåsar med massa skit som man samlar på sig. verkligen dags att börja rensa bort nu så det inte blir allt för mycket skit att flytta på.

så den som inte har så mycket att göra runt 1 nov får ju gärna hjälpa till och flytta och flyttstäda min lägenhet. julia och jag funderar på att säga som så att de som hjälper till med flytten får gratis öl på inflyttningfesten, men vi ska diskutera det lite närmare och komma på något bra

kvällen bjöd lite flytt lass för astin, sen en snabbis till alexandra och tim och kollade på lilla lucas som låg och sov så sött och sen pizza och idol.

lovley day och livet leker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback