ledig, verkligen ledig dag imorgon

jobbat idag, jag och nina var nog lika sega och inte nog med det så va kaffefiltret slut. så första koppen kaffe fick vi vid halv fyra. väl hemma så tog jag en promenad och sen solade jag lite. vek massa tvätt och rensade garberoben och lagade mat. nu har ja slöat i soffan på spikmattan och glott på tv. ska lägga mig tidigt så att min lediga dag blir lååång. ska iväg och sätta i löshåret igen, ska bli riktigt gött faktiskt har längtat efter det. annars så ska ja bara mysa runt. hoppas på att få mysa lite med mia och lowa om de har tid också.

annars rullar livet på bra. har börjat små packa lite. ska bli sååå kul att få flytta och få ordning i den nya lägenheten, dock är det ju ett tag kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback