lite energi i kroppen

även om ja inte vaknade av mitt alarm kvart i sju som jag hade ställt utan vaknade först kvart i åtta som vanligt så har jag varit pigg idag. hade ju tänkt att komma upp och gå ut och gå för att väcka kroppen till liv, för känns som om den inte riktigt är vaken. men idag har de varit okay på jobbet och kvällen har varit mer än bra. tog mig en lååång promenad sen laga pannkakor och sen shoppa loss lite på ellos.. 2 år sedan sist så då tyckte ja att de kunde passa bra. nu när jag kommer bli lite rik för en stund när jag säljer min lägenhet. jag längtar sååå tills vi ska flytta. och det ska bli såå underbart att få ett piano igen, tänker på de varje dag. är man musikberoende så är man. ska ta tag i gitarren också och bli lite bättre tänkte ja, alltid kul och kunna spela lite.

imorgon är det fredag!!!! lovley. antagligen mat med tjejerna på kvällen och en öl eller två, sen blir de jobb på lördag. lagom kul men de e ju bara 4-5 timmar sen är det helg även för mig när klockan slår 14:00. och jag känner på mig att det här kommer bli en kanon helg, kroppen har tydligen börjat vakna till liv och energi finns. helt underbart när man känner det.



idag träffade jag en vän som jag inte har känt allt för länge. personen i fråga, frågade mig om jag aldrig har en dålig dag, eftersom att jag jämt är glad och alltid full av energi. jag tror att det var det som gav mig energi och när jag hörde de så blev jag alldeles varm. för det är så jag vill att folk ska se mig nu för tiden. glad och full av energi. även om man inte alltid är på topp så funkar det ändå.

alltid när jag träffar människor som kände mig innan jag flyttade till krhamn så går jag omedvetet in i en försvarsställning. jag vill försvara att jag mår bra nu och det blir inte alltid så bra. jag kan nog uppfattas som väldigt disträ och översittande och sådan vill jag inte vara men sådan blir jag.
jag vill oftast bevisa att mitt liv löste sig. det är absolut inte så att jag vill klanka ner på någon annan eller få någon annan att känna sig sämre eller mindre än mig, men jag har en tendes att bli sådan när jag träffar människor och gamla vänner från förr.

helt enkelt så vet jag vem jag är nu och jag stormtrivs. mina vänner här i krhamn ser mig och låter mig va den jag är. det är helt underbart, ingen som försöker ändra på mig eller påpekar att jag gör fel, är fel, tänker fel. tips och råd får man för att de bryr sig om mig inte för att de ska tillrättavisa mig. det är så dyrbart och så underbart. ni betyder mest och ni vet vilka ni är mina små smulor.



nu ska jag fortsätta ladda här på min spikmatta inför helgen som komma skall

skepp och hojj



dum spiro spero

så länge jag andas hoppas jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback