mina smultron

kom precis hem från en helkväll med Julia, Sofia, Sophie, Lina, Linnea och Janina. dessa tjejer dessa vänner dessa älsklingar. Vi har skratta och gråtit och bara pratat om allt. Alla har sitt även om de skapar skratt eller tårar så har vi verkligen delat ikväll och det är så härligt med mina tjejer.

mycket dras upp inombords på en och jag har en förmåga att bli tystare än vanligt för att tankarna snurrar på mig.
det som är mest underbart att känna är att jag är så glad och lycklig just nu. jag kan inte önska mig något mer och det är väldigt overkligt för mig att förstå att ja kan känna så.
Mina vänner är de bästa och underbaraste som finns. Om en månad idag flyttar jag och Julia till en kanon fin lägenhet där vi kan ha efterfest varje helg med alla våra vänner. Jag har kommit igång med gymet och var där tredje gången idag på den här veckan. Ryggen känns mycket bättre även om den inte är bra så är det inte lika mycket värk hela tiden.

Listan kan bli lång på allt som är så bra

Ska ta en sväng på pianot nu och bara njuta

Tack och Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback