skön trevlig rolig helg

så nu sitter jag här i soffan igen och har ätit min vanliga söndagsmiddag som består av nybakade baguetter med kycklingröra och grönsaker. mm de e alltid lika smaskigt. jobbade igår på dagen, sen hämtade ja upp elin och julia och vi åkte runt och kollade lite i butiker och käkade lite mat och sen gick vi igenom allas garderober inför kvällens utgång. svårt de där med kläder, men väldigt skönt att vi alla har ungefär samma storlek på dem. var hos lina och björn igårkväll i deras nya lägenhet mys pys med tjejerna och yoga på golvet. börjar tro att det är därför som jag är lite öm och har lite ont på märkliga ställen som jag aldrig annars har ont i haha. mastis senare på kvällen och de va riktigt kul med massa roliga människor.
kul att gå ut nu i krhamn när man har börja lärt känna massa trevligt fölk.
idag har jag mest myst runt och bara mått gott. tvättat bilen åkt lite ner cabbat. måste ju passa på nu innan vintern kommer. handlat mat, lagat massa matlådor och städat. sen tog jag och julia en långpromenix riktigt gött.

först idag så insåg ja att det här med val kan vara extremt viktigt för många människor. när jag cyklade hem från julia var det en gammal tant som jag cyklade förbi och hon skrek efter mig "du har väl röstat" haha fick mig ett gott skratt och skrek JA tillbaka.

så ikväll blir de lite te, valvaka, ensam mamma söker och bara sitta och må gott. jobb imorgon och sen till karlstad på kvällen för att sen gå upp på tisdag för att få min dom av tandläkaren och förhoppningsvis få en hel framtand.

ha de så gott, livet är på topp



waka waka

Kommentarer
Julia säger:

Haha just det, fan vad vi strechade! ;D

2010-09-19 | 21:26:44
Bloggadress: http://burklesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback