frustrerad

jag vet egentligen inte vad det är, antagligen är det för att alexander åkte imorse som jag känner som jag gör. men jag vill just nu bara att tiden ska flytta sig ett halvår fram i tiden. att det skulle vara augusti september någongång. inte för att jag vill att sommaren skall vara förbi men just för att eske och jag ska ha kommit en bit och även kunna bo ihop och leva ihop och inte i kirstinehamn. är så trött på den här stan just nu så jag får spel. men allt bara dras upp och blir extra stora saker bara för att jag lever i en känslomässig bergochdalbana just nu. man hinner knappt bli lyckligast i världen på fredagen innan han åker igen på måndagmorgon och nu sa han vara borta två veckor också.
är förkyld så jag inte kan gymma. har jätteont i ryggen.
nu har jag fått ur mig lite skit, egentligen tycker jag inte om när folk spyr galla i sina bloggar för jag tycker att det är ovärt att veta för en annan. samtidigt har man ju gjrot valet att gå in och läsa. ska sätta mig vid pianot och få ur min lite känslor och fundera på hur jag ska göra för att må toppen på veckorna och inte bara på helgerna.
saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback