Kan någon ge vad du ska ha?

så var redan tisdagen gjord, vaknade relativt tidigt och drog fram alla pysselsaker och insåg att ohh va jag vill h alite nytt, tog med mig presentkortet jag hade på pysselbutiken och cyklade till stan och inhandlade massa roliga fina saker. dock när jag väl cyklade hem så trillade en alkis på trottoaren så att han satte sig ner jag stannade cykeln och frågade om han ville ha ett handdtag så han kunde komma upp varpå han fnyser åt mig "nä för i helvete" ja sätter mig på cykeln och cyklar vidare, då är det en kärring på andra sidan gatan som skriker åt mig " men för i h*lvete stanna cykeln och hjälp honom" så jag ahde frågat och även såg att han satt bra där han satt och hade absolut inte slagit sig så cyklade jag vidare och mest mådde dåligt över att det finns idioter som ska skrika och hålla på. sen pysslade jag länge hemma käkade och begav mig till jobbet. fick en positiv överraskning då jag insåg att jag ligger 2:a i april tävlingen och kan vinna flera extra tusen kronor om jag jobbar lite mer. det gäller att jobba så myket tid som möjligt och jag ligger bara 20 min bakom så på torsdag när jag skulle börja halv elva ska ja börja nio hade jag tänkt bara för att jobba inlite mer. tog en promenad när jag kom hem med frida och julia och nu ska ja slöa i soffan och längta tills imorgon då alexander kommer hem. på torsdag blir det jobb och sedan sommarstugan tills på lördag, ska bli så himla gött !
ohh va ja älskar att leva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback