redan saknad

så gick helgen hur fort som helst. igår hade vi en skön dag och bara umgicks och lagade mat. Stefan och Anna kom på kvällen och vi lagade god mat ihop tog ett glas vin och spelade lite spel och hade det hur trevligt som helst. idag har jag och eske varit hos min mormor och mofar uppe i sunne för att fira morfar som fyller 85. kanongod mat och massor med kakor till fikat så nu är man lagom slö i kroppen. sommardäckena är på så nu saknas bara det fina vädret också. imorgon bitti åker eske igen och blir borta i två veckor, vet inte riktigt hur jag ska klara mig känns otroligt tråkigt och jobbigt redan som det är nu när man inte ses på veckora men det kommer det ju bli ändring på längre fram. fortsätter det så bra som det har börjat kommer jag absolut inte bo i kristinehamn om ett år, då bor vi någon annanstans =)
jag ska försöka njuta av kvällen nu och inte tänkta på att han är borta imorgon. denna veckan är det jobb på kvällen som gäller och det innebär träning varje förmiddag och det är riktigt gött de.
ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback