Sommaren dör och min rastlöshet är min

jani käre vänner, idag har det varit sommar, bilen mätte upp till 21 grader när den stod i skuggan. en tur till lina och björn och njuta av solen på deras underbara balkong, ja vill också ha! sen blev det socialt stöd för niklas på maxi för att han skulle storhandla och sedan jobb. även om jag själv inte var nöjd med jobbet så insåg jag att jag fick lyxen att ta disken och sluta i telefon 20 min tidigare och ändå sälja bäst på projektet. mer laddad inför imorgon. nu har vi tagit en snabbispromenad och nu blir det big brother och sedan ska ja sätta mig i köket och pyssla.
i övermorgon är min karl hemma tjohoooooo
tänk vad håret kan göra en till rätt person, åhh va ja älskar mitt korta hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback