en bra dag

idag har jag jobbat första arbetsdagen efter semestern, och det var väl helt okay samtidigt som jag undrar hur länge jag blir kvar på det jobbet. Innan jobbet var igång tog jag och elin en tur på stan och käkade lite mat och umgick. Efter jobbet blev det en tur till sophie och massa gött snack med goa vänner. Det som lättade mest var att det kommit ut ytterligare några lägenheter att söka i karlstad och det känns riktigt gött för nu vill jag starta på nytt med mitt hjärta. Blir så tomt när han åker så det går inte att beskriva. Annars så har jag tvättat ett antal maskiner och pysslat här hemma. Imorgon är det redan tisdag och snart är det helg!



inte konstigt att man saknar en så stilig man så mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback