och där var helgen över

det är helt sjukt vad helgerna går fort, men då jag har varit lite krasslig och alexander har haft otroligt ont i ryggen har vi bara myst och kollat på massa filmer och det var behövligt för nu är han borta i två veckor på jobb. Så länge har vi aldrig varit ifrån varandra sedan december så det är bara att hoppas på att dessa två veckor går fort. Förhoppningsvis blir det ju liseberg på lördag och då har jag något bra att se fram emot med mina breudar. Denna veckan står det i planerna, skaffa ett nytt jobb, skriva på papper för lägenheten och sälja bilen. Lyckas jag med dessa tre då kommer jag flyga fram och veckorna gå fort förhoppningsvis.

Jag tackar för helgen och välkomnar en ny och spännande vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback