sömnlös

det här med att sova ensam utan alexander bredvid sig är inte det lättaste har jag märkt. idag blev det fyra timmars sömn. Somnade 4 och vaknade 8 pigg som en mört så gick upp och åt en god frukost och började städa. Städat igenom alla lådor vid tv:n hyllor bänkar speglar allt. Börjat packa flyttkartonger och uhhh va gött de känns. Nu hoppas jag bara på att lägenheten vi ska kika på på fredag kanske blir vår, samtidigt som jag längre inte vågar hoppas för mycket. Lagade massa matlådor och elin kom och åt med mig. Jobbade medans åskan slog ner tre gånger och släckte lokalerna på jobbet och sedan hem för att e på film och mysa med elin. Nästa vecka kommer bli tomt när alla är borta men det är tur att thomsen kommer hem till sverige så man får umgås med henne.

förövrigt så saknar jag min goding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback