Tomhet

usch vad det är tomt utan alexander, så här länge får han inte vara borta igen. Och nu ber jag till gudarna att han kommer hem på torsdag så man får helgen ihop. Min check lista för denna vecka som gott var att fixa papper på lägenheten - check, sälja bilen - check, och skaffa ett jobb men det får jag jobba på en vecka till. Men uhh så gött det är att ta cykeln till jobbet och få röra lite på det extra fläsket som man har byggt upp det senste halvåret.
Om alexander kommer hem på torsdag så innebär det flytt till helgen och jag ka inte beskriva med ord hur underbart det ska bli. Förövrigt så har helgen varit kanon med liseberg i ösregn tillsammans med goa kompisar. Skönt att hitta på något riktigt roligt för annars så hade jag saknat ihjäl mig. nu hoppas jag på att veckan går fort och att halsen håller på jobbet för så som det är nu får jag hostatack och andnöd i varannan mening ungefär. Så en kopp grönt te och mysa inne i mitt rum och packa lite prylar får bli kvällens projekt innan sömn.

Godnatt



Saknad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback