vilken underbar dag

dagen kunde inte ha börjat bättre, vakande gick på toa välte ner min nya parfymflaska som jag köpte för 2 veckor sedan allt gick i kras och nu luktar lägenheten gott. Antar att jag har fått hälsporre efter en sommar i flipflop och idag gör det extra ont så kanske en glasbit har hittat till den rätta hälen med, men vad gör det det luktar ju riktigt riktigt gott hemma. En dag på jobbet som gick helt okay och man fick prata med massa trevliga människor och andra människor som roade sig åt att slänga luren i örat på mig men vad gör det när man har så otroligt bra arbetskamrater. Jag kom hem slängde av mig kläderna och hoppade i badet i två timmar samtidigt som jag badade satt jag och rensade datorn på massa skit som inte jag behöver ha så nu mår den lite bättre. Sen efter badet strosar jag runt helt näck och lagat got mat pimplar på ett litet glas rött, packar en flyttkartong och städar lite, samtidigt som det luktar så gott. tror jag ska tappa parfymflaskor lite oftare för idag har jag varit på otroligt bra humör och imorgon kommer jag då inte må sämre för då kommer min älskade älskling hem! Jag lever livet och älskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback