den vackraste stunden

just nu är mitt liv sådär underbart på alla sätt (förutom min ekomoni, men den struntar vi i). imorgon börjar en ny vecka med jobb, träning, god mat och bra sällskap hela veckan. julia har precis gått och lagt sig och själv blir jag kvar en sväng vid datorn bara för att njuta av att man har sovmorgon imorgon. Det som står på schemat då är att få igenom bilen på besiktningen annars så har ja körförbud på tisdag och de är ju lite onödigt. Sen ska ja hinna träna innan jobbet också hade jag tänkt. skön dag imorgon kommer de bli.
idag insåg jag att solen är uppe nästan till klockan fem. fatta va gött det är då! det kommer säga poff också är det födelsedag och sommar. Nu ska ja ta ett tag i köket och städa lite så att det slipper se ut som det gör imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback