försvinn äckliga snö

orkar inte med det här vädret så himla onödigt men men. de snöar inte lite heller. idag har jag inte hunnit gjort så mycket än jag har vaknat och tittat lite på tv och plockat disk. ska försöka komma igång och städa lite och få ordning på lägenheten för nu är det inte roligt längre. börjar jobba som vanligt klockan fyra och jag hoppas att det går lika bra idag som det gjorde igår och helst bättre för att rädda måndagen och tisdagens sälj. och imorgon är det redan fredag. känns riktigt gött och inte ha något planerat för helgen och funderar på att dra till karlstad på lördag för att umgås med familjen och ta det lugnt men vi får se va det blir.
annars så flyter livet på bra, har ju känt det andra dagarna i veckan att det är vår i luften även om det inte känns idag så är det en härlig känsla i kroppen. jobbet flyter på bra och jag trivs enormt bra med att jobba kväll. jobbar man dag är morgonen förstörd för att man ska upp och kvällen är förstörd för att man ska upp på morgonen. jobbar man kväll har man alltid sovmorgon. ne nu kan jag inte sitta här längre ska dra på lite musik och börja plocka med alla grejer
vill till solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback