jobb jobb jobb

idag gick det bra på jobbet igen, och det som var absolut roligast var att idag var vi nya tjejer inne på möte en och en för att få vår dom om fortsatt arbete. och på mitt lilla möte så sa han att jag har skött mig exemplariskt och det kan ju inte bli så mycket bättre, så nu jobbar ja inte längr epå provanställning utan på timanställning och om jag fortsätter som jag börjat kommer jag antagligen få fast om någon månad. helt underbart att känna att man gör bra ifrån sig. sen kom eske och hämtade mig så drog vi hem och såg på film. julia hade beställt hallonpaj på sin namnsdag så bakade en sådan och nu ligger den i magen. väntar på lite tjejer som ska komma och mysa.
nu ska ja fortsätta mysa i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback