Martin kommer hem

idag ringde jag fabror doktorn tidigt för att jag ahr haft ont i mina öron, fick en tid och när jag kom dit visade det sig att jag har halsfluss. så nu går jag på antibiotika, inte så kul men gött och få medicin fort. har lagat mat och kollat på film. ska hitta på något mer nu tänkte jag innan jobbet drar igång. jobba 14-21 och sedan åker jag till karlstad. Brorsan kommer förhoppningsvis hem inatt och jag vill vara där när han kommer hem. känns så sorgligt men ändå så härligt att hon äntligen kommer hem även om det är alldeles för tidigt och även om det blev under så tråkiga omständigheter. han har varit p åväg hem nu sedan igår morse så jag hoppas verkligen att allt har gått bra för honom, tänker på han hela tiden. men nu är det dags att hitta på något
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback