utsätter sig själv

ibland förstår jag inte varför jag utsätter mig själv att gå på hockey och se salak regera mot mitt undebara luleå. har nu varit på  de tre senaste matcherna som lule spelat mot färjestad och på de 3 matcherna har fbk vunnit sammanlagt med 8-0 ja har inte fått se ett enda mål. med visst hockey är kul ändå men mitt dålia färlorarhumör är över imorgon. dagen har varit lite upp och ner i mitt humör. igårkväll var den bästa kvällen på länge och jag fylldes av positiv energi och det var tur för idag har det varit en seg dag, gick sådär på jobbet med räddade mitt sälj på eftermiddagen sedan bar det av till kd och på hockey med pappa och eske. nu är jag sjukligt trött. micke har varit supersnäll och fixat min bil idag också så jag kan få den genom besiktningen. nu ska ja sova å jag kan vakna på bättre humör imorgon.. behöver lite sol och vår och pengar så är livet underbart. visserligen är det undebart såklart men det skulle bli perfekt om jag fick sol vår och pengar.
sova
hej
skänker en tanke till emil och hans familj, två år sedan marcus gick bort alldeles alldeles för tidigt, livet är orättvist och jag kan inte förstå varför! hoppas du har det bra i himlen även om du är oändligt saknad här på jorden av familj släkt och vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback