värdelös dag

idag är en sådan här sag som jag helst skulle vilja stryka ur almanackan och som jag helst aldrig skulle ha upplevt. Somnade igår men blev väckt av sms, när jag väl var vaken kunde jag inte tänkta på annat än marcus och emil och tårarna kom och jag kunde absolut inte sova. Vaknade imorse jättetrött för att jag inte sovit så mycket. Kom till jobbet och kunde heller inte koncentrera mig när tankarna bara svänger iväg och man sitter mest och funderar på hur orättvist livet faktiskt är och hur glad man egentligen ska vara för att man är i livet. åkte hem på lunchen och tryckte i min pannkakor fick ett vredesutbrott och grina och hulka framför julia och linasom kramade om mig, samlade mig lite igen och stack tillbaka till jobbet där jag även inte hade tur med mina samtal idag. Nu ska jag käka glass lägga mig i soffan och sova och sen ska jag bjuda micke på fika om en timme! julia är och nollar ikväll så jag ska nog dra mig till gymmet för att få ur mig lite ilska. snacka om humörsvängingar. imorgon är det en ny dag och tacka f*n för det.
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback