Vin

äntligen fredag, hör fortfarande ingenting, hör mina egna hjärtslag tydligare än min egna röst. Så prata högt till mig så ska jag försöka höra vad ni säger, halsen är bra men näsan den rinner. Skönt ändå att man inte smittar längre utan att det bara går åt rätt håll. Dock har jag spring i benen och längtar efter att få träna men tar det när jag blir frisk. Idag har jag kollat på skidor, handlat mat och lagat lax och potatis tills julia kom hem. Tog mig en sväng på systembolget och väntade i 35 min på apoteket för att hämta ut min nya p-stav men då var det ju såklart slut i lager. Kom dock på en bra idé. Jag har ju alltid velat lära mig mer om viner och speciellt röda viner eftersom att jag inte har lärt mig att dricka vitt vin. Så därför tänker jag börja blogga lite om det här. Köpa nya sorter och testa på olika, lägga ut bilder och ge tips och råd. Ska försöka med det i alla fall. Ikväll blir det bowling och ett glas rött. ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback