2010 - 2011

Idag börjar det nya året och vad ska man egentligen skriva om det. skulle på ett sätt vilja sammanfatta år 2010 lite kort här på bloggen. för exakt ett år sedan i övermorgon träffade jag julia första gången som nu är min sambo, på en fest hos elin. våren fylldes av lite flirt och sedan svek. maxi taket rasade. sedan fram på vårkanten hade julia och jag insett att vi är varandras själsfränder, beställer en resa till rhodos och drar iväg. en underbar vecka som jag gärna skulle vilja uppleva en gång till. sommaren kom och vi åkte många varv i min cab som jag köpte tidigare på våren. en underbar bil att ha när solen värmer. många kvällar med kvälldopp och tjejsnack. sedan kom hösten och tog mig en till resa till rhodos med då med min kära familj. september hade mina föräldrar ett stort 50 årskalas för släkt och vänner. Mamma blev 50 i november, pappa i december och även i december så reste min bror iväg på en lång resa och kommer hem i slutet av april. Jag har sagt upp mig på jobbet, jag har jobbat på hemtjänsten, jag har varit på anställningsintervju på transcom och ska på kandidatdag om 2 veckor. Kanske blir jag ännu en i gänget som kommer att jobba där. Jag har slutat snusa efter 5½ år av beroende. Jag tränar på gym och håller kroppen igång, mitt mål är väl att se lite mer tränad ut när brorsan kommer hem fram i vår.
Nu ska jag och min sambo laga vårt andra mål med GI för dagen och sedan måste vi hitta på något kul för att jag är rastlös.
Kvällen igår fylld med kärlek skratt tårar och humor. Tolvslaget blev uppe på djurgården för att blicka ut över kristinehamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback