En dag i varberg

gick upp i ottan idag för att följa med herr eskebrink till varberg en sväng. han skulle svetsa lite och visa vad han går för på något jobb och jag hade inget att göra och åker hellre lite bil än sitter framför datorn hemma. åkte in till varberg för att ta ett varv på stan och hitta någonstans att käka, efter att ha gått ett helt varv och sedan gått tillbaka där vi började för att sätta oss och äta inser vi efter att vi har beställt maten att detta är ett ställe där inte allt för normala människor jobbar. jag tog en kebab tallrik Utan Majs, eske tog en pytt i panna utan rödbetor. maten trillar in full i majs och rödbetor, inser att det inte är någon idé att säga till och jag sitter och grinar av skratt. vidare till hans jobb och där fick jag sitta i bilen utanför i 3 timmar. tog mig en väldigt lång promenad för att hitta någonstans att kissa och efter 1½ timme fann jag ett bra ställe.
sedan sprang vi in på ullared handlade lite smått och gott, käkade en sallad på BK och sedan gasade vi hem efter en oönskad extrasväng i göteborg. som kartläsare tar jag på mig skulden.
nu blir det film med sambon och mys
ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback