en halv, en hel

vi fryser i vår lilla lya, igårkväll fick va ha täcke och filtar på oss för att överleva kvällen när jag vaknade i morse hade vi 15-16 grader i lägenheten, inte helt ok. Har idag tagit en mysig promenad med lina sofia och julia. Har även fått ett intyg på att jag ät allergisk mot blommor och att jag inte längre bör jobba som florist då det försämrar min hälsa. Annars så har vi dampat på vårt tv-spel som inte gör som vi vill och nu ska vi ladda för en mysig kväll hos bl.a. frida tills en början och senare in till stora staden ikväll.
Annars så njuter jag av att det är helg och att vi imorgon ska fira julia med alla våra underbara vänner som kommer hit och firar med oss
ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback