energi

idag har varit en av det segast söndagarna jag någonsin varit med om tror ja. men uhh va gött det är att sova. kvällen igår vart hur bra som helst alla underbara vänner hos oss innan utgången på mastis, och jag vet inte riktigt vad jag hade gjort med mig själv igår men 3 personer kom fram och sa att jag hade sådan underbar utstrålning och att det bara lyser om mig. visste inte riktigt hur jag skulle tackla den kommentaren men de är kul när människor vågar uttrycka sig om sådant! dagen idag har jag mest sovit och tagit det lugn, julia är på fadderfest i karlstad och jag ska ta mig ett varmt bad och njuta av att det är helg, sen blir det väl en film som vanligt skulle jag tro!
Tack alla som var med igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback