Hej hej hej jag är bara fjorton år

Scha scha bloggen.
Idag har jag varit hos fabror doktron, han var en tjej som sa att jag var allerhisk mot blommor och bin, så då ska jag få ett sånt därah intyg som jah kan skickah till försäkringskazzan sen, så jag kan bli miljonär, äntligen.
Sen åkte jag och (blivande) Mr. Thyberg till Skåre och hälsade på familjen Thyberg. Det var roligt, och så. Vi tittade på när jag var liten, det var roligt.
Sen åkte vi hem till min sambo, och då åt vi mat och tittade ungefär 3 minuter på en film som hette Pride (ni vet som festivalen?), sen såg vi på när jag var liten igen, för jag är zååå kär i mig själv.
Nu ska min sambo gå med datorn till fabror doktron (barnet) Mulle Meck så den kan lagas, så jag kan inte uppdatera på ett tag *ledsen* Men då vet ni att jag inte är död iaf.
Piiiiiz out
Pozebild på snygga mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback