hej jag heter louise och jag ringer

jag jobbar och jobbar och jobbar om dagarna. och pratar och pratar och pratar om dagarna. Skitkul jobb faktiskt som känns kanonbra att ha börjat på. efter jobbet har vi storhandlat mat och tränat. sen kom den där lilla sockerdj*vulen på axeln nerhoppande och vi pallade inte mer. Så nu har jag tryckt i mig en halv godispåsen och jag har verkligen ont i käkarna för att jag har ätit så. lite ångest men ändå inte för fy bubblan va gött de va. idag fick jag även ett litet pengatillskott mina älskade farföräldrar satte in några tusen och det var sååå skönt, en stor sten släppte inom mig. sedan har jag även fått en check från kristinehamns kommun på 2000 för de två dagarna jag jobbade i december så de pengarna ska jag hämta ut så fort jag bara kan. nu kan jag äntligen betala månadens räkningar!
imorgon ska jag jobba och träna och antagligen umgås med mina vänner
ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback