jag är arbetslös och meningslös men jag lever glad ändå, för jag har valt att för en tid få leva så

det är ett underbart liv jag lever och veckorna blir bara lättare och lättare, bättre och bättre. Snart är det vår och sommar då ska jag glida runt i min bil och bara njuta med mina underbara vänner. Dock skall jag nu till läkaren på fredag och få mitt intyg på att jag inte längre kan jobba som florist. Allt tyder på att jag är allergisk och att jag inte skall jobba som florist för att jag utsätter kroppen för mycket och utvecklar bara mer allergier. Känns lite vemodigt men samtidigt när jag har känt att jag inte har mått bra utav det och att jag inte har känt tydliga smaker eller dofter på över ett år så är det underbart att börja få känna allt detta. Jag känner mig pigg för mina näsgångar är inte längre jättesvullna så jag får in luft och mår mycket bättre.
Sen har jag världens bästa sambo som även denna veckan är ledig och fyller år och det kommer bli såååå bra.
Jag njuter och lever livet just nu med världens bästa julia, underbaraste vännerna på jorden och den där lilla extra.
så är det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback