Jag skulle gjort så annorlunda, om jag gick i andra skor

Kvällens pass på gymmet blev tung med noll kolhydrater i kroppen att ta av men så kan det va, snygg som en pärla i kroppen ska jag vara tills brorsan kommer hem i april. Det är i alla fall det målet jag har nu efter tre dagar på diet. Slängde i mig lite thai soppa för andra gången efter gymmet och sen blev det en välförtjänt dusch. Ska fortsätta att begrava mig i korsordet ikväll, skulle nästan behöva min korsords coach Niklas men jag borde klara mig ikväll tror jag.
För övrig ska vi dra till KD imorgon Julia elin mia och jag som det ser ut som nu och shoppa lite. Eller ja, de ska shoppa och jag ska titta på, men jag har vant mig nu så det är inte så jobbigt längre.
Imorgon tror jag att jag ska ställa klockan för att fixa lite här hemma, efter julias kycklingsoppa tillagning idag så behöver våra skåpluckor en upputtsning och hela vår lägenhet behöver skuras så det blir mitt jobb imorgon. Om någon känner fört kan man ju komma hit på en kaffe eller något annat trevligt och hålla mig sällskap i städandet.
vi är bara för heta alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback