jobb

yes idag äntligen, vaknade ur min underbara skönhetssömn halv nio och traskade iväg till jobbet. slet hela dagen och sålde som ett djur för att invänta domen som skulle komma på eftermiddagen, om man var en av dem som hade nerver av stål och säljargenen. Och jag och mina 3 nyfunna vänner klarade oss så på måndag är det bara att skriva på papper och börja jobba. Varannan vecka 9-15 och varannan vecka 16-21 och jag kommer antagligen tjäna mer pengar än när jag jobbade som florist, ha mycket mer fritid p.g.a. arbetstiderna och även slippa pendla och kan nu spara ännu mer pengar.
nu ska jag sticka lite mer och försöka komma lite längre på den där halsduken och ta mig en kall för det är jag värd idag. Sambon är på nollning, även denna kvällen så man får väl se när hon kommer hem.
ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback