när vänskap tar annan form

igår var en kväll då allting hände. saker som inte kommer att skrivas upp här. vi hade kul i bilen när vi kom tillbaka till kristinehamn efter en tur hit och dit.
Var redan trött när jag åkte iväg med grabbarna grus och jag var så trött i hela kroppen så sängen var underbar klockan 2 inatt. Trött i kroppen trött i huvudet och fruktansvärt besviken på en av våra.
inväntar nu mia och Lowa för lite mys och sedan blir det kalas ikväll
känns gött att säga att den senaste veckan p.g.a. diet och träning har jag nu tappat 4 cm i midjan. Ett ras på totalt 6 cm på två veckor. Det går framåt även om det inte alltid är så kul
det enda stället jag ökat på är mina armar 1 cm, men jag intalar mig själv att det bara är muskler
hej då

Kommentarer
Julia säger:

JAG ÄLSKAR DIG

2011-01-15 | 13:46:47
Bloggadress: http://burklesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback