Run run run run run

hejhopp
nu sitter jag vid datorn och är fruktansvärt rastlös medan sambon borstar tänderna och ska sova. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på känner jag.
Blev en riktigt mysig kväll hos sophie med tjejerna drack kaffe och kollade på när några åt kladdkaka. Idag har inte varit en rolig dag när det gäller mitt sockerberoende har slagit till. Vet inte hur många gånger jag har öppnat kylskåpet och tittat in för att se om något nytt har dykt upp. Det har det inte gjort, inte en enda gång.
Imorgon är det Onsdag, då fyller min kusin Johan år!
Julia och jag ska gå på stan och kolla runt och sedan bege oss till karlstad på kvällen för att härja runt på nöjes. Riktigt längesedan så det ska bli najssss..
Nu måste jag hitta på något skoj så att jag blir lite trött.
I kill you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback