sockerchock

igår fick vi äta kakor eftersom att julia fyllde år, idag har jag mått himla illa och vi båda mår som om vi har druckit sprit i 3 dar och orkar inte göra någonting. Usch och fy så nu är det grönsaker och kött som gäller igen.
idag har jag fått nys om ett jobb skall dit nästa vecka och det blir spännande. Imorgon skall det viktiga intyget skrivas hos läkaren om att jag inte längre kan jobba som florist. Sedan är det helg och vi ska ha de så himla gött och bara umgås med våra underbara vänner. Känns så gött i kroppen nu för det är minsann nästan alltid folk hemma hos oss eller så är vi hos någon annan.. Man blir glad i hela kroppen.
Jag mår bara såååå bra. och nu ska ja försöka koma på vad jag vill bli när jag blir stor. känner just nu att jag skulle önska att jag bodde kvar i gbg och lära massa roliga utbildningar som jag vill gå men vi får väl se hur det blir med den saken. Nu ska jag njuta av en vår och sommar i kristinehamn först innan det blir något annat.
Laga mat står på schemat sedan blir det nog en sovning i soffan för att ladda inför gymmet. Måste bara skriva att jag tycker att julia och jag är för himla duktiga. Sedan den 18 dec då jag köpte mitt gym kort har vi träna 21 gånger. 10 dagar har vi sluppit undan och då har det varit jul och allt månaden som gått. Jag e stolt och kroppen börjar sakta men säker formas om och de e också najs.
Ha de så himla bra mina läsare, känner att ordet himla har använts många gånger nu men så kan det bli ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback