spräckta byxor

tjosan.. igår blev en toppen kväll men några öl och bowling. första klotet jag kastade iväg kände jag att de nya byxorna sprack lite mellan benen, andra klotet jag kastade iväg sprack de desto mer. tur att det var charlie på ett sätt som jobbade för fick låna lite solvertejp för att inte visa hela alltet inför alla. slutade med att byxorna var helt spruckna från grenen och typ ner till knäskålen. så kan de bli..
vidare till the pub och tog nån öl och sedan lite tv spel som jag var absolut tok sämst på för jag kan inget om film för jag bryr mig inte.
sen idag har vi tränat kollat på lite skidor och tvättat.. nu står laxen i ugnen och vi ska försöka börja tagga för ikväll
ikväll lär de bli en toppenkväll för just nu känns humöret sådär och då slutar det alltid bra .. ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback