stackars mannen med medalj

idag har det varit en bra dag, började dagen med en tur till gymmet där det var lugnt och skönt, är dock sugen på att dra dit nu igen men julia har tagit bilen till sin mor och känner inte för att springa dit direkt.
efter gymmet har jag bakat och bakat och bakat. och det har resulterat i att jag har borstat tänderna ca 10 gånger idag. blir så himla sugen på att smaka på nougat rutorna och kärleksmumsen och chokladsnittarna och allt vad jag nu har bakat, men de e bara att strunta i de.
sen som vanligt somnade jag på soffan när jag var klar med de och nu funderar jag på vad jag ska göra, är sugen på att glo på film men tråkigt att göra det själv så får se vad kvällen har att erbjuda

Kommentarer
Lina säger:

FINA DU!!! <3

2011-01-17 | 20:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback