varför

varför vill jag alltid ha det jag inte kan få, varför blir jag aldrig nöjd när jag får det jag vill ha? konstigt det där men antagligen så funkar jag så, och så är det med det.
Idag har jag åkt med Eske fram och tillbaka till karlstad för att han skulle få några papper påskrivna så hängde med som sällskap när jag ändå inte hade något annat för mig. Efter det sökte jag lite jobb, plockade lite städade tvättade och sedan fick jag min nya korsordstidning för denna månaden, visst jag är nörd men så är det så har löst korsord hela eftermiddagen tills jag somnade på soffan. Julia kom hem och jag stack till Mia och tog en kaffe på stan med henne. Nu har Sambon lagat god kycklingsoppa som satt gött i magen. nu ska vi andas några minuter och sedan dra till gymmet och det ska bli gött för jag har spring i benen!
ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback