vig hit och vig dit

idag har jag varit på oerhört bra humör med massa rävar bakom öronen. jag har varit på bus humör haha. umgåtts med eske idag igen. gött och ha nån som är hemma på dagarna och härja runt med och hitta på saker med. nu på kvällen har vi även klarat av gymmet och klarat av att baka 2 sockerkakor med fyllning i utan att smaka det minsta. och det gör ont i hela kroppen för julias och min sockerkaka med fyllning är så god att man blir lycklig i flera dagar men men de får gå ändå. har ju faktiskt sett bra resultat på måttbandet redan efter en vecka så det gäller att hänga i.
nu ska jag äta svinstark thaisoppa och slöa ner mig i soffan
imorgon skall ja till läkaren ännu en gång för att testas för olika blomsorter med mera. hoppas de kommer fram till något bra
ha de
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback