andra gången

skrev ett långt inlägg som sedan försvann för att datorn krångla till det lite. inte alls jobbigt. den här helgen har i alla fall varit en av det bästa på länge. fredagen med trevligt sällskap här hemma och en kanonbra dag i örebro på dagen med familjen. fredagsölen som vanligt på kvällen. lördagen med ett jättefint dop med lucas och kvällen med förfest hos lina och björn och sedan storkalaset för carro och charlie. kanonkul. och idag har vi käkat kebab och myst och pratat med tjejerna så man mår bra i hjärtat igen. nu bakar julia god sockerkaka och jag sitter i soffan och slöar lite.

måste bara säga att det är så många som har kommenterat min nya frisyr, örjan på pressbyrån personalen på cafe orion bartendern på the pub (den här stan är lite liten så alla känner /känner igen alla) men det känns riktigt gött för jag är supernöjd själv.

för att se på bilder från helgen gå in på min sambos blogg

ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback