dagen innan dagen D

idag har jag jobbat och hujedamig vad dagen har varit dryg men så kan det vara ibland, bara en dag kvar på jobbet sen är det helg och nästa vecka är det kvällspass som gäller och då mår min kropp och själ mycket bättre. har även idag hunnit med en sväng på stan med frida, hämtat ut min p-stav för endast 900, underbart billigt. Sen skulle jag köpa grädde på pressbyrån och då fick jag grädden gatis av snälla örjan för att den hade gått ut igår och det gör ju inget. så då tjänade jag två paket grädde där så det kändes ändå lite bra. Han är verkligen rätt person på rätt plats den mannen. Nu ska jag vila på min spikmatta en sväng, sen kommer jana och frida och säker alexander också för att käka pannkakor. ohhh va livet känns bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback