Den vackraste stunden i livet var den när du kom

kvällen igår var mysig med thomsen som kom hit och myste och sov över. kollade på världens bäst hotell och det var ett riktigt bra program som jag varmt rekomenderar. självklart kollade vi också på BB som vi har blivit för insatta i. Jobbat idag och det är lite trögt att sitta inne och jobba när det är så fint väder ute men det ger en som tur är så otroligt mycket energi ändå. nu har vi epilerat benen på mig och jag kan äntligen kalla mig kvinna igen. åkte till badhuset och simmade lååångt. nu ska vi käka taco och mysa
det här är min flickvän <3
det här är min pojkvän <3

Kommentarer
Julia säger:

naw <3

2011-03-15 | 20:42:32
Bloggadress: http://burklesk.blogg.se/
Alexandra säger:

Så snuttigt :D

2011-03-15 | 22:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback