ensamt

idag kom den där dagen då man fick fälla tårar och säga hej då till pojken när han ska iväg på jobb. kommer ju iofs på fredag men nu så här i början är det oerhört jobbigt. kommer nog gå lättare och lättare men just nu är ja lite ensam. Men är ändå så otroligt himla jätte mycket lycklig över att jag har den bästaste av alla i mina ögon.
annars så blev gårdagskvällen en kanon kväll. började med lite film och mys jana kom förbi och såklart eske. sen hämtade julia conny tomas och louise och en sväng till the pub men återvände hemmåt rätt snabbt för att spela spel och lira lite gitarr. riktigt trevlig kväll.
idag har vi mest bara umgåts och varit med varandra jag och min karl. och för en stund sedan så stack han iväg. är ändå så otroligt glad över att han fått jobbet samtidigt som det blir tomt, tur att jag har julia.
nu ska ja torka tårarna och lägga mig i soffan och hoppas på att luleå fixar detta nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback